Wednesday, April 25, 2012

Anak Buah Sulungku...


Alhamdulillah, syukur ke hadrat Illahi kerana di usiaku kini yang sedang menginjak ke 18 tahun, aku sudah pun memegang gelaran makcik.sebenarnye, dah lame anak buah aku ni lahir, cume mase yang agk terhad (poyo je) menyebabkan aku terpaksa meminimakan mase dihadapan lappy.

Ahmad Furqan...

Anak buah aku dilahirkan di Hosital Sabak Bernam pada 3 Mac 2012 pukul 7 pagi kot.Masa ni aku tak tahu pun yuuyoh dah beranak.Tau2 je, balik sekolah tu abi bawak aku ke hospital.Pertama sekali tgok muka dia, aku xberapa ade perasaan sangat.Mungkin factor penat balik sekolah kot.Dalam kepala otak aku ni ade katil dan bantal yang empuk je.hehehe…

Dan sekarang, tengok muka dia sangat seronok.Sangat comel dengan pipinya yang semakin gebu.Amat menenangkan hati.Cukup membuatkan aku ingin belajar menjadi anak yang berguna buat umi abi….

No comments:

Post a Comment