Monday, October 25, 2010

Add Math itu mudah..

hari ni first day aku duduki peperiksaan akhir tahun 2010..hari pertama dh subjek susah iaitu matematik tambahan..aku cuba sedaya upaya untuk buat yang terbaik..namun,usahaku membatasi segalanya..aku hanya bace dalam 5 tajuk je kot..tapi,yang masuk 1 buku teks..
tergaru-garu kepala aku semasa aku sedang menjawab periksa tadi..soalan susah sangat,sangat,sangat...

lepas aku kecewa dengan ape yang aku jawab tadi,aku mengakui bahawa add math ni sebenarnye mudah..seandainya kita rajin buat banyak,banyak latihan..kalau boleh semua buku latihan add math dari pelbagai keluaran kita pulun..confirm,dengan izin Allah dan berkat usaha kita, A+++++ jadi milik kita...

Ok lah..esok aku ade paper lagi...esok subjek sains asas..doakan aku kengkawan semoga aku boleh jawap..jangan kejadian hari ini berulang kembali...

Ambillah pengajaran daripada kejadian aku...jangan menyesal di kemudian hari..INGAT!!!jangan sampai nasi jadi bubur..

1 comment: